please hear me

Wednesday, April 24, 2013

Berbayar


Assalamualaikum..
Aku nak cite somethng yg wt aku tak sabar nak cite hal yg sbnr..

Ramai kawan kawan aku cakap termasuk si dia tu ..
Mereka kata aku dduk hostel ny FREE .

Sebenarnya tak pun.
Aku blaja kolej swasta . 
Bukan kolej atau universiti kerajaan..
Tolong lah faham ..

Aku tau ramai yang memandang rendah kat aku..
Yela .
Aku ny xad la pandai sangat .
SPM pun x ad A ..

Aku biasa biasa je ..
Aku sederhana .

Aku jadi lemah bila orang gelak @ perli aku .
Automatik aku akn menangis giler3 lahhhh..

Kadang kadang aku kecewa .
Kecewa dgn diri sendiri .

Sebab ?

Kerana aku ny da la di paksa masuk kolej yg x pernah aku dgr sblm ny..
Then aku terlalu lalu lalu lalu jeles bila ad org len dpat tawaran yg lg hebat dari aku ..

Tiada siapa yang memahami kesedihan aku lepas dapat result ary tu
Kesedihan aku tu sampai sekarang terasa lg..
huhu..

Hanya Dia .
Ya 
Hanya Allah yang memahami isi hati aku .

Kuatkan aku , Ya Allah ! :'D