please hear me

Wednesday, April 24, 2013

;')


Assalamualaikum.

Hari Rabu adalah hari sedih aku.

Pagi tadi macam biasa , dy kejutkan aku lambat ary ny.
Dekat kul 7 dy kejut.
X pe la..
Aku pun reply mcj dy "morning" jugak kat dy..
Dalam kul 8 @ 9 lebih tbe2 dy mcj then dy kate.
Dy ad keje 3 mnggu . Kene stop mcj . Dy suh aku jge diri . Study elok2 .
Then dy marah aku sebab aku blas mcj dy "huh!"..
Aku bukan sengaja pun .
Bila mood dy mcm tu . Aku pun terikut .
huhu

**Lepas tu dy off fon**

Dalam otw aku nak g ke kelas aku tu ..
Aku pergi la tempat meja depan air mesin tu.
Duduk dgn geng aku la.
Dalam aku tgh rindu kt si dia 
Aku baca balik mcj2 aku dgn dy td ..
Sambil tu aku pakai earphone dgr lagu "Kaulah Segalanya by Hazrul Nizam".
Time tu aku cepat cepat g toilet.
Sebab aku tak dapat nak tahan air mata aku ny..
Then lepas da suda . Aku pergi kat meja tu balik.
Dengan muka merah merah.
Aku bukak lagu laen plak .
"Jangan Bertengkar Lagi by Kangen Band"

Kawan kawan perasan . Memang aku makin menangis .
Hari ny aku lepaskan segala tangisan yang aku pendam .
Kuat jugak aku pendam air mata ny..

Orang orang lain selalu kata "aku ny nampak kuat dari segi luaran , tetapi dalaman aku terlalu lemah"

Ya . Aku menjadi lemah .

Aku yakin . Allah akan ada bersama sama orang yang bersabar.

Noor Syahirah kena kuat macam dulu . 

Aku rindu dy . Terlalu rindu .
Dy rindu aku tak ea .

Di saat ini lah aku menangis lagi .

Hanya air mata , cik SB , Allah yang menemani aku sekarang ini..

Petang tadi kawan bukak lagu ny .
"Tak Bisa Tanpamu by Eren ft Jay Organik"

Menitis air mata ku lagi ..

huhu

Awak , maafkan saya ye . :')

I LOVE YOU !

*Ya Allah , kuatkan hatiku untuk menerima dugaan ini .