please hear me

Thursday, April 25, 2013

Pembunuhan Kejam !

Sedang kamu berehat di ruang tamu bersama isteri dan anak-anak ... Tiba-tiba kedengaran bunyi-bunyi dari luar rumah diselang-selikan dengan suara sekumpulan orang mencarut dan menyumpah … Kamu sedar dan faham apa yang bakal seterusnya berlaku ... Dalam masa beberapa saat ... Kedengaran jiran kamu merayu-rayu untuk sedikit perasaan kasihan . ( Tolong ... Jangan ... Tolong ...) Kamu dengar suara kanak-kanak menangis dan wanita merayu-rayu akan belas kasihan ... Kemudian, tiba-tiba, semuanya berakhir ... senyap ... tiada suara ... Kamu tahu apa bakal berlaku kemudian ... Dalam masa beberapa saat yang berbaki ... kamu segera mencapai anak-anak kamu dan menyembunyikan mereka di bawah katil ... sementara ... kamu dan isteri kamu menunggu manusia-manusia bertopengkan syaitan itu mengetuk pintu rumah kamu ... 5 lelaki Syiah Hizbullah yang dipenuhi senjata ... mengetuk pintu rumah kamu ... kemudian ... dengan rakus mengikat kamu di atas kerusi kayu dan mereka bergilir-gilir merogol isteri kamu ... Kedengaran anak-anak kamu bernafas ketakutan di bawah katil dan salah satu daripada mereka terkencing kerana ketakutan yang terlampau dan bau air kencing mereka telah menarik perhatian tentera syiah hizbullah tersebut ... Mereka menyeret anak-anak tersebut keluar agar mereka dapat lihat adegan mereka merogol ibu mereka ... Kemudian, mereka membunuh mereka dengan memenggal kepala mereka menggunakan kapak ... Kedua-dua kepala mereka diletakkan diatas peha ibunya yang tidak berbaju ... dan membakar mereka dengan rokok ... Selepas mereka melakukan semua ini ... mereka membunuh si ayah dengan memenggal kepalanya dengan kapak.

...Hidup kamu tamat begitu sahaja...

Dahsyat kan cerita ini? CERITA INI BUKAN REKAAN TAPI IA BENAR-BENAR BERLAKU!

Ia berlaku keatas 466 orang Syria dua hari yang lepas.

DAN

Ia mungkin boleh berlaku keatas KITA, apa yang anda semua perlu lakukan ialah endahkan cerita ini dan jangan ambil tahu, sehinggalah Syiah membesar di MALAYSIA dan menyerang kita

ATAU

Kita boleh sebarkan seluas-luasnya berita ini, sebarkan hakikat kebenaran Syiah kepada keluarga dan rakan-rakan tersayang dan menyumbangkan sedikit derma kepada Muslims di Syria.




VIA : PERTUBUHAN PENYAYANG ISLAM MEMBANTU SYRIA