please hear me

Sunday, May 19, 2013

Akhirnya ..



Assalamualaikum..

Akhirnya ..

Akhirnya apa ???

Akhirnya aku dapat siapkan jugak assignment aku yang pertama ..
Perghh !!
Happy giler lahh..

Tinggal nak print kan je lagi ..
hoho ..
Lepas ny tinggal nak siapkan assignment untuk "computer skill" je..

Ha !!
Malam ny ..
Aku sampai sampai je kat hostel ..
Da macam bukan kat hostel je ..
Da macam kat funfair ..
Alaaa .. 
Tempat yang budak budak kecik suka main tu ..


ha..ny la dy FUNFAIR ..

ok la..
sampai di sini saja ..

*Ehem3!! Sayannnngggggg .. ILOVEYOU .
Saya tunggu awak ..

hehe 

Jangan sedih sedih tau ..
Anggap semua ny adalah dugaan..
Saya pun sedih jugak ..
Tapi saya cuba untuk kuatkan hati ..

So , awak mesti boleh jadi macam saya kan ..
Jadi kaut .. ehh ! kuat ....heehe..
salah type lahh..

Sayanggg awakkk ketatt ketaatttt ...
hehehe :)