please hear me

Thursday, May 9, 2013

Aku tak kuat ..


Assalamualaikum..

9 May 2013 .
Hari happy + sedih bagi aku ..

Happy ?
Sebab malam ny family aku datang hostel aku ..
Aku happy sangat sangat sangat .

Hari ny birthday aku .
Orang 1st yang wish aku ialah mak aku sendiri .
Then pagi tu ayah aku pulak .

Ayah aku siap bgtau malam nanti nak datang .
Terharunya aku ..

Tapi yang sedih tu ..........
Hmm ..
Sedih aku berpunca dari semalam .
Sampai saat ini .
Aku tak kuat nak lalui semua ny ..

Mana si dia yang selalu teman aku time macam ny .
huhu
Dy lupa ke ary ny ary ape ?
Tak pe lahh ..

Aku tau dy sibuk .
Aku faham .
Aku tak nak ganggu dy .
Biar lah dy busy dengan keje dy ..

Aku tunggu walaupun "Ada orang ketiga" ganggu aku .
Tibe tibe muncul dalam hidup aku .
Kenapa dy muncul time birthday aku ??

Kenapa ??
Atau "dy" sengaja nak buat aku sedih ??

TAK !!
Aku kena kuat untuk semua ny ..
Aku percayakan Mohd Airil Afiq .


ALLAH TAHU APA YANG TERBAIK UNTUK HAMBANYA .

* Ya Allah , Aku mohon . Engkau kuatkan hati aku , Tenangkan jiwa aku yang gelisah dan tidak tenteram ini , Aku mohon kepada mu , Ya Allah . Berilah aku petunjuk untuk semua ini .
Jika suatu hari nanti aku betol betol lemah . Aku redha . Aku pasrah . Aminn ...  :'(