please hear me

Sunday, May 5, 2013

Apa ?


Assalamualaikum..
Hari ini adalah hari mengundi..
Cehh !
Poyo aku ny ..
Aku bukan mengundi pun.
Still bawah umur lagi .

Aku just nak cite je ..
Pasal dakwat kat jari mak aku .

HAHAHAHA

Kaler biru dakwat tu .
Balik balik umah.
Mak nak pakai inai.
Nak tutup dakwat tu .
Sebab tak cantik dakwat tu .
Sebab dakwat tu terkena kat tangan adik aku la , jari aku lahh..
Nasib baik tak kena kat baju .

Ha!
Lepas mak aku sudah mengundi tu..
Kiteorang singgah masjid Putra jap ..
Snap snap gambar .



Nampak kependekkan aku ! :-P







 

Ini lah Masjid Putra .
Sunyi je kat sini.
Semua pergi mengundi.
Then ayah kate jgn lame2.
Bahaya.
Putrajaya sekarang tengah bahaya.

Aku pun tak faham.
Kenapa pembangkang nak rampas Putrajaya.
Sedangkan Putrajaya ny Tun Dr. Mahathir yang bina dan bangunkan dengan titik peluh beliau.
Aku kagum dengam beliau.

Dan lagi 1.
Kenapa nak rampas rampas ?
Aku dapat rasakan yang Malaysia ny macam dijajah balik.
Dijajah oleh rakyat Malaysia sendiri .

14 buah negeri di Malaysia ny.
Semua milik rakyat Malaysia bukan ?
Tak perlulah nak rampas rampas negeri itu dan negeri ini .
LIKE A KIDS.
Betol ke?
Pape je la..

Malas nak lebih lebih..
Cukuplah sampai di sini sahaja syarahan ku .

POYO UNTUK KE SEKIAN KALINYA !
HAHAHA

Yang penting !
Isnin , 6 Mei 2013 .
Aku cuti !
HAHAHAHA

TATA ! =)