please hear me

Sunday, May 12, 2013

Kesalahan ku .. Maafkan aku , sayang ! :'(


Assalamualaikum.


Da nak msuk 3 hari da..
Aku sunyi tanpa si dia .
Aku rindukan si dia .

Aku tak dapat nak tahan air mata aku lagi.
Setiap kali nak tidur .
Mesti aku akan menangis .
Sebab ..
Selalunya sebelum tidur aku mesti mcj dia .
Tapi sekarang .......

Huhu
Ini semua salah aku ..
Kalau aku tak kata mcm tu ..
Konpem dy x salah faham ..

Awak , saya minta maaf ..
Saya rindukan awak .
Saya rindu nak dengar awak gelak .
Happy2, tgok awak buat lawak .
Saya rindu semua tu ..

Awak ..
Bila teringat kan semua kenangan indah bersama awak, ianya membuatkan saya tersenyum sendiri ..
Namun tanpa saya sedar , air mata jatuh ..
Ya Allah, kuatkan hatiku yang rapuh ini.. :'(


Dua hati yang sudah sebati , ianya tidak akan mudah dileraikan ..
*Awak.. saya sentiasa mendoakan kesejahteraan awak .. saya berharap awak dalam keadaan sihat .. dan saya nak awak tau .. SAYA SAYANGKAN AWAK , MOHD AIRIL AFIQ ..

MAAFKAN KESALAHAN SAYA YE ..
SAYA JANJI TAK KAN ULANG LAGI ..

I LOVE YOU , DEAR !

Ya Allah , Andai dia milikku . KAu sabarkanlah hatiku . Andai dia jodohku . Kau tetapkanlah imanku .
Biar kami bersatu di jalanMu , Ya Allah .
Amiinn !