please hear me

Wednesday, May 15, 2013

Malam yang dingin ..


Assalamualaikum..

Pada malam yang sejuk + suam-suam ny ..
Aku g level 4 .. 
Ad study group for presentiation ..

So , pgi td my lecturer agih kan group ikut nombor ..
Aku masuk dalam group 4 ..
Then lecturer pilih aku jadi leader ...

Fuhhh ...
Tau tak ..
Aku tak nak ..
Tapi aku da diberi tanggungjawab ..
So , kena la pikul ..

Presentiation tu isnin depan ..
Dan assignment for presentiation tu kena hantar selasa depan ..
So, aku kena la buat ..
Maybe minggu ny aku busy ..

Tapi bila malam dalam pukul 10.30 lebih ..
Mata aku da start mengantuk ..
So , aku kena tidur ..
Kadang kadang aku tahan mata sebab tunggu seseorang yang aku sayang ..
Sementara aku tunggu aku maen game ..
Aku setia menunggu si dia ..

*Dear . i miss u .. Take care ok .. Jangan nakal nakal tau ..
 Every time , every second , 
I always miss , love , and my heart just for you , dear ..
I Love You , SyAiriel !  :')