please hear me

Thursday, May 16, 2013

Penyakit..


Assalamualaikum..

Hmm..
Pagi td aku tak sihat ..
Muntah-muntah ..
Aku demam rupe-rupenya..
Sakit perot+demam+sakit rindu ..

Then ad classmate aku muka macam muke si dia ..
Setiap kali classmate aku tu masuk kelas..
Aku nak nangis ..
Muka dia betol betol macam muka si dia ..
huhu

Aku rindu dia ..
Rindu teramat sangat ..
Da seminggu aku sunyi tanpa dia ..
Adakah dia akan tinggal kan aku selama lama nya ?

Saya harap awak sihat sihat je..
Saya tau awak akan pergi tempat orang ..
Jage diri ..
Saya doakan awak baik baik aje ..

Ya Allah .. Kenapa hati aku berat sangat nak terima semua ny ..

I Miss You ..
Take care tau ..




Ya Allah , jika betul dia jodohku .. Terima kasih di atas pemberianMu itu .
Jika dia bukan jodohku , aku mohon Engkau tabahkan hatiku ..


                                         


Insya Allah :')
Ya Allah , Jagakan dia di sana ..
:'(