please hear me

Sunday, May 26, 2013

Sakit ke?


Assalamualaikum..

Ok ..
Pagi tadi aku bangun bangun je .. 
Kepala aku da start sakit ..
Pening lahh ape lahh ..
Macam macam lahhh datang sakit pagi tadi ..

Then pagi td aku bangun je ..
Badan aku lemah ..
Aku rase nak muntah ..
Cepat cepat aku g toilet ..

Then , lepas g toilet tu .. 
Aku terus tido balik ..
Aku jadi tak larat terus ..
Penyakit ape pulak yang datang ..
Hmmm ..

Malam nanti baru aku balik hostel ..
Sebelum balik tu ..
G jalan jalan lagi kat Jom Heboh & Hari Belia ..
Pergi dgn family je ..
Biasalahh ..
Orang perempuan lau da jalan jalan mestilah nak beli somethng ..
Aku nak beli kain je ..

Nak buat pakai g kelas nanti ..
Hehe ..
Nafsu perempuan lagi kuat rase nya ..
Lagi lagi bab nak shopping ..
Aku ni jenis mata rambang ..
Nampak somethng yang menarik perhatian aku ..
Aku mesti nak beli ..
Tapi aku kena simpan duit dulu lahhh ..

Macam sekarang ..
Aku tengah simpan duit nak beli fon ..
Fon aku da sewel tahap giler ..
Aku nak main game pun susahh ..
Aku sekarang tibe tibe je minat nak main game ..
Virus dari sape tah datang bagi kat aku ..

Aku main game pun ..
Game budak budak ..
Name game tu "Tom & Jerry" ..
hahahaha

Kat fon aku just ad game tu dgn game box ..
Game box tu xad lahh best sgt ..
Biasa biasa je ..

So ,sekarang aku tgh simpan duit untuk kegunaan akan datang dan simpan duit untk nak beli fon sndri ..
Kalau da mampu lahhh ..

Okk lahh ..
Aku nak berehat bersama kucing kesayangan aku ..

Time to kacau kucing !!
hahahaha

bye :)