please hear me

Friday, May 31, 2013

Terkejut tahap berukkk ...


Assalamualaikum..

Ha .. Aku ada cite yang membuatkan aku rasa terkejut berukk lahh .. erm .. Semalam ,lepas aku abis kelas.. Aku naik lahh bas untuk balik ke hostel .. Then , da sampai hostel tu .. Singgah giant jap .. Nak beli makanan .. Petang tu tibe tibe je adik aku sent 1 gambar kat aku .. 


kenal tak ny sape ??
ha .. ny la dani ..
baby cute+comey tuu ..
hehehe

Miss this baby very very very much laahhh .. Time aku dapat gambar ny .. Menjerit aku .. Yela .. Aku rindu tahap gaban kat baby comeyy ny .. Sampai menangis aku dapat gambar dy .. Then , hari ny aku habis kelas awal .. Pukul 1 da abis .. Then , aku terus bgtau mak aku yang aku da habis kelas awal .. Mak aku terus jemput aku kat hostel .. Then , bila mak aku da sampai hostel .. Aku masuk dalam kete .. Tau tak aku nampak apa ?? Aku nampak baby comeyy ny lahh .. Aku duk men dgn dy je .. Gurau gurau dgn dy je dalam kete time tu .. Pergh !! Hepy tak terkata lahh .. 

Baby ny tadi dy nampak belon tau .. Dy panggil "the ball" .. 0owhh man .. Dy da pandai cakap .. Then , dy nampak benda cantik dy cakap "wahhhh" .. Terkejut aku .. Sejak aku da mula belajar ny .. lebih kurang dalam sebulan lahhh aku tak jumpa baby comeyyy ny .. Petang tadi je dapat jumpa dy .. Dy sangat comey+cute+gem0ookkk hahahahah .. Seriusly , dy da pandai lahh .. Tadi dy tarik tgn aku suh aku tgok kucing aku yang nama Abu tu .. Dy excited bila aku ada tadi .. hehe .. Nahh !! gambar baby ny saya bagi awak simpan .. Awak kan suka baby .. Baby ny pun rindu awak tau .. Tadi dy cakap "abang , kakak" ..

Miss you, dear..
From NSS & Cik SB ! :D