please hear me

Tuesday, May 14, 2013

Wowww !!


Assalamualaikum..

Sekarang da masuk bulan Rejab dalam Islam ..
So , Apa lagi ..
Aku pun puasa lahh..
Alang alang tu ..
Aku pun puasa ganti ..
hehe

Almaklum lahh..
Aku ny jenis malas nak ganti awal awal ..
So, bila da dekat nak masuk bulan Ramadhan ..
Terkulat kulat aku nak puasa ..

So , Hari ni aku puasa tanpa bersahur ..
Nak jimat kate kan ..
Bulan ny banyak pakai duit ..
So, kena la berjimat cermat ..

Aku kalau boleh ..
Tiap tiap bulan aku nak simpan RM10 seminggu kat bank ..
Tapi bank tu x ad kat area sini .
Macam mane ny ..

Buntu buntu ..
hummmm

*Syahirah , calm down .. Just relax .. I miss him badly ..Very very very misssss lahhh ..
Kuat kan jiwa .. Kuat kan hati .. Semua nya akan baik baik sahaja Noor Syahirah ..
Keep smiling & Be relax ..
* fuhhh fuhhh

Bismillahirahmanirahim 
Ya Allah .. Kuatkan aku seperti sebelum sebelum ny ..
Amiinnn ..
:')

Take care , dear Airil ..