please hear me

Tuesday, June 25, 2013

I'm sick !!


Assalamualaikum..

Lepas maghrib tadi perut aku da start sakit-sakit .. Sampai lahh sekarang .. Ny pun aku duk tahan sakit ny .. And now , aku da dilanda penyakit DEMAM !! huhu .. Tadi aku baring kat atas katil  kawan aku .. Then, bila aku bangun .. Kawan aku kate .. "Syira mesty demam ny" .. Then , aku cakap lahh .. "Awat?" .. Dy jawab .. "Panas katil aku" .. huhu ..

I'm sick right now ! Aku bgtau adik angkat si dia .. Aku harap sangat adik dy boleh tolong aku selesai kan masalah sakit di perut aku ny .. huhu .. 

I need him .. But ..  hmm .. Tak pe .. Aku tak nak berharap .. Biarlahh Allah yang tentukan semua ny ... Aku REDHA .. 

Aku da tak kuat ny ... Makin sakit sangat .. Mama , along sakit sangat .. Tak tahan .. huhu .. Nak kate sakit orang perempuan .. Tapi bukan .. Aku tak tau sakit apa ny ... hmm ..

Saya tau awak marah saya kan .. Tak pe lahh .. Marah je .. Saya tak ad hak nak halang awak .. Mulai saat ini , saya harap awak bahagia tau .. Tak kira lahh dengan family awak ke, kawan awak ke .. Hope awak bahagia ... Thanks for everything sebab awak bagi kenangan yang terindah , dear .. Saya akan sentiasa mengingatinya .. Love you .. :'(

> Mohd Airil Afiq <