please hear me

Friday, June 28, 2013

Kenangan Terindah :')


Assalamualaikum ..

Semalam adalah hari terakhir aku di ICAN .. Aku saja tak update smlm .. Sebab aku tgh sedih giler .. erm .. Semalam .. Sesampai je aku di kolej tu .. Aku terus jumpa kaunselor dan laki botak tu .. Aku tak tau apa jawatan tu .. So , aku panggil dy "botak".. Nampak mcm kejam kn ? Tau da .. hahaha .. Lupa kan .. Then, kaunselor tu bagi aku borang berhenti then cari 6 orang lecturer untuk amik signature mereka .. Haaa .. Aku pun cari lahh satu kolej ... Turun naik turun naik .. Fewww .. Penattt tahuu .. 

Then , ada sorang lecturer ny aku tak dapat lagi dy punye sign .. Time tu baru pukul 10.30 .. So , dy kate dy meeting sampai pukul 2.30 .. ha .. kiteorang pergi depan kolej kiteorang .. Ada giant depan tu .. Kawan-kawan aku yang lain nak spend time dgn aku buat kali terakhir dekat tempat kiteorang melepaskan perasaan .. Dekat karaoke .. Kiteorang nyanyi lahh .. Semua nyanyi lagu sedih sedih .. Termasuk aku .. huhu ..

Aku nyanyi lagu Cinta Dalam Hati by Ungu , Jangan Bertengkar lagi by Kangen Band , Meraung by New Boyz dan banyak lagi lahh .. Semua menangis nyanyi time tu .. Dan habis je .. Kiteorang jalan jalan dekat dalam giant .. Aku g beli air jap .. Haus tahap jibun tau dokk .. Ishh3 .. 

Then, lepas tu aku g lahh settle kn sign lec yg lg sorang tu .. So, aku da siapkan pukul 3.30 .. Habis je siap tu  .. Aku lalu depan kelas aku tu .. Akuu tengok kawan kawan aku .. Menangis aku tengok dyorang .. Dyorang  keluar kelas .. Dyorang jumpa aku .. Then , kiteorang peluk peluk , salam salam .. Then ,, aku "bye-bye" kat dyorang dari luar kelas .. 3 bulan aku kenal dyorang .. Macam macam ragam aku tau .. Aku sayang mereka ..

Aku rasa terharu bila aku balik je .. Tengok komen kawan kawan aku di fb .. 








Aku time tu .. Tak mampu nak kate ape ape lagi da .. Dyorang sedih aku pun bertambah sedih .. huhu .. Aku rindu dengan fyqa dan siti .. Kat bilik dyorang lahh jadi tempat fav aku .. Bilik kedua aku .. Hope satu hari nanti aku dapat jumpa dyorang lagi .. Aminnn .. :')