please hear me

Tuesday, June 4, 2013

Lemahhhh ...


Assalamualaikum ..

Hari ny .. Hostel aku tak ada elektrik lagi .. Then , hari ny aku diserang penyakit yang aku sendiri tak tau .. Yang penting hari tu aku selsema tau .. Tibe tibe je semalam aku kena batuk pulak .. Rock lahh suara aku .. Hari ny aku puasa .. So, puasa aku tinggal lagi 5 hari je .. erm .. Then , kawan aku si siti tu asyik nak marahh aku je .. erm .. Aku da la penat hari ny .. Kena marahh je keje .. Then , aku habis je kelas dalam kul 6 tadi .. Aku call farah .. Farah kata dy g jalan jalan kat Warta, Bangi dengan syafiq dan zura .. Aku buat call sejam punya .. Aku sembang lahh dengan tiga orang sahabat aku yang nakal nakal tu .. :P Sampai nak dekat Maghrib lahh aku sembang dengan dyorang .. Tadi pun aku buka puasa dalam bas je .. Yela .. Bas jemput lambat .. Kalau tak tadi da ada bas .. Tapi bas penuh giler .. So , memang tak muat lahh kann .. erm .. So, nasib baik aku ada beli makanan .. Ada air sekali .. Aku just minum je .. Time aku nak minum tu baru bas sampai dekat hostel .. 

Then, tadi terjumpa lec yang ajar computer skills .. Dy cakap esok kelas cancel .. Memang esok aku tak ada kelas pape lahh .. Cuti w0ooiii .. hahhaha .. Balik balik je .. Aku ingat kan hostel da ad elektrik tapi tak ada lagi .. Memang malam ny aku tido rumah jiran sebelah lahh nampak nya .. huhuhu .. Aku siap da rancang da bila lec aku kate tak ada kelas esok ... Balik balik je .. Aku nak kemas umahh  lahhh .. Nak mop lantai lagi , nak sapu lagi .. Nampaknya memang esok jugak lahh aku kemas semua nya ... 

Ok lahh ..  Da macam karangan je .. hahaha .. Hye awok .. Awok awok .. Titew rindu awok .. hehe .. Awok rindu titew dok ?? erm .. rindu tak ??? ha??? Semalam saya mimpi, awak marah marah saya lagi .. huhuhu .. Lamanya awak marah saya .. Besar sangat ke salah saya , awak ?? hmm .. Tak pe la .. Saya da tak ada hak nak lembut kan hati awak lagi ... Tapi saya just nak awak tau .. Yang saya still sayangkan awak .. Awak perasan tak ?? Dekat sebulan da .. Hati saya tak ada laki lain yang curi selain awak sorang je .. Awak mesti akan kate "perasaan boleh berubah" .. Awak salah lahh .. Saya tak macam tu .. Lau saya nak tunggu awak jugakk apa awak nak buat ?? Awak nak buat saya benci awak dengan pelbagai cara ?? Jangan lahh awak buat cmtu .. Tak elok .. Membazir tenaga je awak buat saya benci lau saya still sayangkan awak da macam orang giler .. Boleh masuk tanjung rambutan da ny .. Awak hantar kan lahh .. Boleh lahh saya buat awak giler jugak .. hehe .. Saya memang kejam .. Saya dapat gurau dalam blog yang comey ny je .. Saya rindu nak gurau dengan awak tau Mohd Airil Afiq .. I LOVE YOU S0Oooo Muchhhh !! Jaga diri tau .. Jangan sakit sakit .. No no no .. :D