please hear me

Sunday, June 23, 2013

Morning ..............


Assalamualaikum...

Hari ny aku bangun pukul 9 pagi ... haha .. Lambat aku bangun hari ny .. erm .. Dulu si dia selalu kejutkan aku tak pun aku yang kejutkan dy setiap pagi .. Tapi sekarang tak da .. :-( Cedihhhhhhh !! Teringat aku time aku sekolah dulu .. Setiap kali sebelum nak pergi sekolah mesti kiteorang mcj-mcj dulu... Lepaskan rindu di waktu pagi .. Sebab aku sekolah dulu sampai petang .. Maklum lahhh time tu kan aku Form 5 .. Ad kelas tambahan lahhh itu lahhh ini lahhh .. 

Tapi bila aku da balik sekolah .. Aku lahh orang pertama yang menggelabah mencari handphone .. Sebab .. Time petang lahhh aku selalu lambat sampai umahh .. Kadang-kadang aku da janji dekat dia yang aku akan balik pukul 5 atau 5.30 ..Bila aku balik lebih dari 5.30 . Memang menggelabah aku mencari handphone .. Yelaaaa .. Aku takot dy marah aku sebab aku tak mcj dy .. Aku takot dy akan fikir aku da balik tak nak mcj dy .. Padahal aku memang lambat sampai umah ... huhu .. Sory lau dulu saya buat awak tertunggu .. Sory tau .... 

Then, aku suka time dy merajuk ... hehe .. Comey lahhh dy merajuk .. Tak macam orang lain punya rajuk ... Dy punya merajuk tu manja .. Aishhh .. Kadang-kadang buat aku rasa geram macam nak cubit je dy .. haha .. Rindu dy lahhh .. huhu ..


For you , M.A.A =)



Lepas ny aku da duduk jauh sikit dari family tak macam sebelum ny .. Tah tah ..Lepas ny aku da duduk melaka .. Aku balik Putra pun sebulan sekali kot .. Oh tidakkkk !!!! Begini kah rasanya hidup berjauhan dari keluarga ???? Baru aku tau apa yang si dia rasa ..huhu ..Beginilah kehidupan seorang pelajar ... THE END ~

* Ehem3 .. Tak pernah ku merasa jemu untuk mengatakan I MISS & LOVE YOU pada awak .. hehe
*For M.A.A :*