please hear me

Thursday, July 11, 2013

Alarm Oh Alarm !


Assalamualaikum ..

Lepas maghrib , lepas solat aku tido jap .. Sebab mata aku mengantuk giler .. Then, aku kunci jam kat fon pukul 10.30 .. Tapi aku terjaga pukul 11 .. Aishh .. Mula lahh aku nak menyumpah-nyumpah alarm ny .. Dia mcj aku .. Aku rindu nak merajuk dgn dy .. hehehe .. :-P (jangan marah) .. Erm .. Aku rindu dia .. Dapat mcj kejap dgn dy tadi pun aku da bersyukur sgt lahh .. hehe .. Dapat jugakk lahh lepas kn rindu kat dy .. :"D

Awak .. Jangan sebut perkataan "TINGGAL" tu lagi yee .. Saya da trauma dengan perkataan tu .. Serius wk .. Tak caya ?? Tanya Cik CB .. Trauma tahap gunung kinabalu tau .. Macam tak best je gunung kinabalu tu .. Gunung apa yang best ea?? ehhehe .. Segala jenis gunung lahh yang ada dekat dunia ny .. :-P Heyy boyy !! Awak lerr sayang .. Senyum ok ?? Senyum kan satu sedekah .. Eh , kite tak ceramah tau .. Kite bgtau benda yang betol lahh baby Airil .. hehehe .. (gatal pulak) .. 

I CINTA YOU
MOHD AIRIL AFIQ

II SAYANG YOU
MOHD AIRIL AFIQ

I RINDU YOU
MOHD AIRIL AFIQ

AKU TERSENYUM GEMBIRA APABILA KAU BERSAMA KU
SETIAP DETIK HINGGA AKHIR HAYATKU SAYANG ! :")