please hear me

Monday, July 1, 2013

Bye Putrajaya , Hye to Melaka :')


Assalamualaikum ..

Pagi ny aku akan ke Melaka untuk BELAJAR lahhh .. erm .. Kali ny aku nk belajar betol-betol .. Niat aku ke sana hanya untuk menuntut ilmu .. Demi mak ayah dan jua diri aku sendiri .. Kalau orang lain ada yang nak belajar sampai degree , PHD .. Bagi aku , aku nak belajar sampai tahap mana aku mampu .. Kalau aku mampu sampai degree .. Aku belajar sampai degree .. Ikut kemampuan kita lahh .. :) Aku tak nak main-main dahhh .. Sekarang pun aku rasa bila aku belajar di kolej lama pun , aku da boleh fokus kan sikit-sikit ...


  Padahal kat sana aku belajar subjek-subjek sains tu .. Padahal subjek tu lahh aku tak suka .. erm .. Sekarang aku tgh get ready untuk ke Melaka .. Aku harap aku dapat lahh beberapa orang kawan di sana .. Maklum lahh .. Aku ny jenis pemalu sikit .. Nak bercakap pun slow ..Tapi kalau da lame lame dgn aku .. Bising lahhh aku ny .. Macam mak nenek .. hehe .. tata