please hear me

Tuesday, July 9, 2013

Kesedihan Melampau ...


Assalamualaikum..

aku cuba luahkan perasaan aku dekat kau .. tapi aku tak suka kau kate yang bukan-bukan pasal si dia .. aku tak tau lahh kenapa kau suka kate yang bukan bukan pasal dia .. aku kenal dia dulu dari kau .. so, kau tak ada hak nak kate mcm tu .. hmm .. aku kenal kau baru dalam 4 bulan .. aku kenal si dia tu da lebih 2 tahun .. Aku tau mana yang betol , mana yang salah .. hmm .. Lepas ny .. aku da malas da nak luah kat sapa-sapa da .. Aku kecewa sangat sangat sangat .. Dulu farah yang tak faham perasaan aku .. Sekarang kau pulakk .. Kure-kure je tempat yang selalu aku luahkan perasaan aku .. hmm .. PENDAM SAJA ! Kau kate aku je yang tergile-gile dekat si dia .. Ye ! Aku memang da giler dekat si dia .. Perasaan aku dekat dia tak pernah hilang .. Always ada .. Makin bertambah perasaan sayang tu .. :"D Aku sayang dia .. Serius , sejak aku kenal dia .. Dia lahh yang buat aku kenal ape itu erti setia, sayang, cinta .. Bila ad perempuan lain kacau dia .. Aku jeles sangat sangat sangat .. Aku jujur ny .. aku jeles .. Tapi perasaan jeles aku .. Aku malu nak tunjuk sampai satu tahap tu dia saja buat aku jeles giler giler .. Aku terpaksa tunjuk perasaan jeles tu .. hmm .. Aku rindu dia ..  :")  Aku da tak peduli orang nak kata apa pasal aku da .. Orang nak kata aku syok sendiri ke apa ke .. Aku da tak kisah .. Hati aku dia da ambil .. Tak ada laki lain boleh ambil .. Hati aku just nak dia je .. 


Awak .. Saya minta maaf pasal kawan saya tu .. Saya tak tau apa masalah dia sampai dia sakit hati dengan awak .. Dia suka kata yang bukan-bukan pasal awak .. Dia suka kate benda yang tak betol pasal awak .. Saya sedih sangat bila dia kate macam tu .. Maafkan saya ye .. Saya nak tunggu awak jugakk .. :"") 
I Cinta You Tau .. :")