please hear me

Tuesday, July 9, 2013

Something wrong ..


Assalamualaikum ..

ermm ... ok .. hari ny aku balik je dari kelas .. aku da macam orang yang tak ada perasaan da .. aku rasa nak marah , sedih , kecewa , sakit hati .. sampaikan mak aku call aku tadi pun aku marah-marah .. aku tak tau apa da jadi kat diri aku ny .. AKU KECEWA DENGAN DIRI AKU SENDIRI .. "Mak , along minta maaf sebab marah-marah tadi..along tak ada mood" .. 

aku tak tau lahh apa yang sedang menguasai dalam diri aku ny .. semua aku rasa nak marah .. mungkin sebab aku da lama tak marah .. hmm .. ntah lahh .. tengah hari tadi aku tgok kredit aku .. ada rm3 lagi tau .. habis je kelas tadi aku nak mcj mak aku yang aku da balik hostel .. tapi tak boleh da .. aku pelik lahh .. aku check kredit aku .. kredit aku tinggal rm0.00 wehhhh !! erghhh !! Sapa tah yang telan kredit aku .. huh ! aku tak ada kredit sekarang ny .. So, kalau ada orang mcj aku .. aku akan balas melalui blog atau fb aku .. kawan-kawan tak tau blog aku .. so , yang tau blog aku .. Si dia dgn adik dy je .. kawan-kawan akan dapat mcj aku dari fb je lah yeeee .. hmm .. 

Awak jaga diri .. ok ? .. Jangan nak fikirkan sangat perasaan tu .. Jangan nak marah-marah je .. Kuatkan semangat tu ok sayang .. Sayanggggggg awakkkk sangat sangat sangat tauuu !! ILOVEU Sayang ! :")