please hear me

Friday, August 23, 2013

KELEMAHAN




malam ni aku nak kongsi pasal kelemahan aku .. umm .. nak tau apa ? kelemahan aku ialah ................................................................................................................... banyak sebenarnya .. 

tapi aku paling lemah bila orang marah aku , aku dengar cite sedih or cite yang menyentuh jiwa/hati aku .. automatik aku akan menangis .. *awak , maafkan saya .. saya tak sengaja nak nangis ni .. tapi itu lahh kelemahan saya sebenarnya .. sebab tu saya tak boleh orang marah-marah saya .. nanti saya nangis* orang kata , hati aku ni jenis lembut sebab tu mudah menangis .. ntah lahh .. hati aku ni lembut ke ?





tadi aku kena cari soalan math ke addmath ntah .. cari dalam internet .. sebab lecturer aku tak nak ajar .. dia kate Isnin ni terus test .. bila aku da jumpa tajuk tu aku tak faham .. then , aku mcj si dia aku just nak dia ajarkan aku .. tapi dia blas lmbt .. sebab time aku mcj dia .. aku tnye adik aku , kawan-kawan aku .. tu pun tanya kat fb je .. yang aku faham just kat adik aku je .. Alhamdulillah .. aku faham lah jugak walaupun sikit .. tapi adik aku dapat on9 kejap je .. sebab line dia dekat sana tak bape clear .. adik aku ajar dekat video chat .. ada mak tadi .. rindu :"( .. ok .. Stop! .. aku tak nak cite panjang-panjang .. nanti aku menangis lagi .. ha .. sape lahh nak pujuk aku ni ...  huhu .. *mengada-ngada lahh aku ny .. macam budak-budak .. aku kena kuat balik .. tapi macam mana ? Help me! :(



comey kan .. hehehe 


*See You Soonnnnnnnn! Assalamualaikum :-)