please hear me

Thursday, August 22, 2013

MISS THEM




tadi dalam 11.35 malam .. aku rasa nak call kawan-kawan ICAN aku .. aku rindu dyorang .. rindu sangat3 .. yela .. da lama kot aku tak call dyorang .. and da lama tak jumpa .. tak salah kan kalau aku nak rindu mereka .. tadi time tngah cakap-cakap tu .. kawan aku si fyqa tu cakap "ishh, budak-budak ny" .. aku  gelak+menangis .. menangis sebab terharu dyorang ingat ayat tu lg .. tadi siti kate "rindu nak dengar dy kata ayat tu" .. erm .. kiteorang cite lahh macam-macam .. serius, tanpa aku sedar .. aku rindu sangat3 .. aku cakap dengan dyorang nanti aku da cuti sem , aku jumpa dyorang .. then, fyqa kate lahh "nanti kau bawa kiteorang jalan-jalan naik kereta tau" .. aku just mampu jawab "InsyaALLAH" .. :-)

*walau pun kita jauh . aku dari dulu lagi . dari sekolah rendah lagi . aku tak pernah lupa kawan-kawan aku . tapi biasa lahh . aku lupa nama . kalau muka aku still ingat . sebab tu bila aku jumpa kawan-kawan tadika aku . aku still ingat muka dyorang . tapi dyorang tak ingat aku .

*cakap pasal "INGAT" . aku ny dulu pernah terhantuk kepala dekat toilet keretapi dan batu dekat kampung belah mak aku . sampai berjahit dahi aku . still ad lagi kesan tu . sebab tu bila da besar macam ny . adik aku still ingat apa yang jadi time kami kecik-kecik . tapi aku , tak ingat langsung . time form3 , nenek belah ayah aku siap cite lagi dekat aku . dulu masa aku kecik-kecik dekat Penang . aku suka buang botol susu dari tingkat atas ke bawah di koridor . dulu dekat Penang . kami duduk dekat Beret Polis(rumah polis) . nakal kan aku dulu . bila nenek aku cite . aku tak ingat pape pun . tapi rasa kelakar pulakk bila nenek aku cite . mak aku kate aku ny ganas, tak boleh duduk diam, nakal sangat-sangat . hehehe .. rasa macam nak jadi budak-budak balik je . budak-budak kan suci lagi . dy tak tau nak buat dosa . huhu .. Ya Allah , ampunkan segala-gala dosaku dan dosa kedua ibu bapaku , kasihanilah mereka seperti mana mereka mengasihaniku sewaktu aku kecil lagi . Lindungilah mereka walau di mana pun mereka berada . :')

*Rindu semua orang yang aku sayang .. Mak , ayah , adik , Mohd Airil Afiq , dan kawan-kawan . :')