please hear me

Thursday, September 5, 2013

BANGGA


Assalamualaikum

pagi tadi aku ada perjumpaan ptptn. kena hantar dokumen-dokumen. ha! nak tau tak.. perjumpaan tu pukul 8.30 pagi tadi tau.. tapi aku g bangun pukul 8 pagi .. woooo!! memang tak sempat lahh kan.. tapi aku cuba sedaya upaya mandi, siap-siap semua lahh ..perghh!! alarm aku tak bunyi .. geram jeeeee .. start tu lahh aku da stress ..

then, aku da siap pukul 9pagi .. terus tunggu kat bawah hostel.. tunggu bas.. bas sampai pukul 9pagi jugakk .. aku orang 1st naik bas tu .. yang lain-lain tak turun lagi .. lambat bbnor.. then, aku kena tunggu bas penuh baru gerak ke kolej.. ok.. memang time tu aku bertambah stresss lahh kann .. bila sesampai je kat kolej .. aku kena cari macam-macam dokumen lahh .. Ya Allah .. sabar je lahhh .. --"

then, pagi tu ramai sangat.. orang ptptn tu kate nak stop jap . dyorang nak makan .. pukul 2.30 ptg baru start balik .. then, 2.30 tu aku masuk lahh balik .. tibe-tibe kawan aku nama dy Iqbal .. dy tanya aku , pakwe aku orang mana, macam mana boleh kenal.. then , aku tanya dy balik mcm ny "kau tengok aku ny macam orang tak kapel ke?" .. then , dy kate "tak.. aku tengok kau ny macam tak berminat nak kapel-kapel ny" .. time tu aku rasa nak marah je si Iqbal tu .. huhh!! then, aku tanye dy blik "so, kau nak kate aku ny les la?" .. dy kate mcm ny "tak lahh .. maksud aku.. muka macam kau ny macam terus NIKAH je.. ape lahhh" .. bila, kawan aku kate mcm gitu .. perghhh!! Kembang semangkuk aku .. h0ho :P bangga tau bila orang kate gitu .. hehehhe .. awak.. awak .. awak .. dengar tak? eh! mana boleh dengar .. baca je .. hehehe :P ..

Saya akan cuba mempertahankan hubungan kita. Saya tak nak kehilangan awak. Awak pergi jauh mana sekali pun. Saya akan tetap setia dan menunggu awak. Saya janji! :')

*buat masa ny saya memang tengah tak ada kredit.. saya tengah tak ada duit ny.. sekarang duit kat saya ada bape je tinggal.. huhu .. maaflahh kalau saya tak mampu nak balas mcj .. :"( .. i'm so sorry, dear.

HATIKU MILIKMU SAYANG :P :D