please hear me

Sunday, September 8, 2013

CAN'T SLEEP!



Assalamualaikum

sebenarnya da bape malam tah. aku tak boleh nak tido .. mesti dalam pukul 3 or 4 baru dapat tido .. ermmm .. tak kan di sebabkan aku tido petang kot .. ntah lahh .. padahal esok da lah aku kelas pagi.. esok aku ada 3 kelas .. direct lahh .. ishh3 .. pukul 4 ptg baru habis esok .. erm .. nak tau tak ? sebenanrnye kenapa aku tak boleh tido malam sebab ................................................................................. aku rindu sangat kat orang Terengganu tu .. alaaa .. yang comey-comey tu.. :P hehe .. rindu sangat3 lahh .. :"( pape pun .. aku harap sangat dy sihat-sihat je .. dan aku berharap sangat yang aku akan dapat berjumpa dengan dy .. InsyaALLAH dengan izinNya .. :") sayanggggg awakkk tauu .. tata .. Salam..