please hear me

Tuesday, November 5, 2013

I really really miss my old fatherrrr!


Assalamualaikum


setiap hari, masa, minit, saat. aku akan melihat air mata mak jatuhh.. ayahhh .. how could you? ermmmm ... di manakah ayah aku yang dulu... mana ?!!!!! kenapa kau rampas ayahh akuu ?? why??? knpe ayah aku ?? knpe kau rampas kebahagian keluarga kami ??!! kau tak kesian ke ?? kau tak rasa bersalah ke??  HOW DARE YOU?!!!! we still need you dad! :"( 

aku ada terbaca satu hadis ny .. aku ringkas kan je lahh .. dlm hadis tu berbunyi gini "Jika kaum adam membuatkan kaum hawa menangis di atas kesalahan yang dibuat maka neraka lahh mereka.." aku tak nak !!! huhu .. ayah .. we all still love you .. and always love you forever! kembali lah ke pangkuan kami .. kami tunggu ayah .. mak tunggu ayah .. kami rindu ayah yang dulu.. miss you ayahhh ..



Pulangg lahh ayahh ! :"(