please hear me

Monday, December 16, 2013

SYUKRAN!


Assalamualaikum

Alhamdulillah . Alhamdulillah . Alhamdulillah . Terima kasih Ya Allah!

MashaAllah . Aku rasa bahagia sangat sebab tak sangka. Subjek yang aku ingat akan failed rupenye LULUS! Alhamdulillah. Da rezeki aku. Walaupun pointer aku tak tinggi. Tapi aku takde kena repeat ape-ape paper. Ada kawan aku. Pointer tinggi tapi kena repeat. Maybe da nasib dyorang. Kita tak tau nasib kita yang seterusnya. So, sem ni. Aku nak belajar betol-betol .. Aku nak buat mak aku tersenyum lagi. :') Mak, terima kasih sebab doakan kejayaan along. Terima kasih! :') Jumpa cuti seminggu untuk bulan Jan ni ye .. Tak sabar nak balik Putrajaya .. Weheeee! Ayah.. Along pun mampu hidup berdikari tanpa didikan budak lelaki tu .. Along mampu .. Semalam time aku salam tangan mak aku .. Cium pipi dia .. Aku bisik sesuatu "Mak,jangan gaduh-gaduh lagi".. Time tu aku nak nangis .. Tapi aku tahan .. hehehe .. Sayang mak!