please hear me

Thursday, February 6, 2014

RASA BERSALAH


Assalamualaikum

tibe-tibe aku terbaca kat moment wechat dan aku terdiam. bila aku buka satu link ni pun aku turut terdiam. Ya Allah. apa aku da buat. salah ke aku bagi dia masa 2 minggu untuk fikirkan semua ini. aku rasa bersalah lahh.. huhu. nak bagitau ni. kalau Allah da takdir dia bukan milik aku lagi. aku nak sangat dia tau sampai dia atau aku menutup mata bahawa aku sayang dia. aku hargai kasih sayang dia. aku rasa bahagia kenal dia. aku tak bohong. aku jujur walaupun melalui alam maya ini. huhu. berat hati aku sebenarnya nak lalui semua ni. tapi aku cuba untuk kuatkan hati aku. dan aku nak dia tau. antara dia dan ex aku. dia lah lelaki yang aku sayang giler la. dia lah lelaki yang pertama yang buat aku jatuh cinta untuk berjuta kali. awak. fikir lah semasak-masaknya. saya hanya tunggu jawapan dari awak. kalau awak nak tau jawapan saya, jawapan saya ada pada setiap mesej-mesej saya tu. :') maaf kalau sebab saya buat fikiran awak makin buntu. maaf sangat-sangat.