please hear me

Saturday, February 8, 2014

TETIBE


Assalamualaikum

tadi aku tengah lepak-lepak atas katil aku ni ha. then, aku pun dengan semangatnya nak bangun dari katil ni. tetibe "gedebuk". jeng jeng jeng! belakang badan aku terhantuk (mcm pelik je bunyi terhantuk tu) kat besi atas kepala aku. maksud aku. katil yang duduk, baring, tido semua ni, katil 2 tingkat. hihi. sakit wehh! rasa macam nak nangis je. macam takda function je aku g cite dalam blog ni. hahaha. bukan nye blog ni boleh rawat sakit aku ni ha. 

erm.. ptg tdi..tetibe lec aku call aku..aku angkat je call tu..tetibe dy marah-marah aku..dy marah sebab aku tak g test hari ni..eh..masalahnya ada orang bgtau aku hari ni takde kelas..sebab tu aku tak pegi..masalah nye..petang khamis tu aku da mcj lec aku siap tanya lg ad kelas ke tak.. dy tak reply langsung pun..nak call kredit aku tinggal bape sen ke..aihh..lepas tamat dari call tu..aku tak tau la kenapa..aku terus nangis..nangis semahu-mahunya..bila lec marah aku mcm tu..aku rasa mcm taknak study subjek tu je..erghh!..tapi aku tau..Allah nak uji aku lagi..

tadi tetibe roomate aku kate nak tengok fon aku.. aku dengan baik hatinya bagilah dy tengok..tetibe dy kate nk tengok contact wechat aku..aku pun bg lah dy tengok..then dy nak tengok contact whatsapp aku pulak..lepas tu dy g tengok gambar-gambar yang ada dalam fon aku ni..lepas dy da tengok semua tu..tetibe je aku rasa tak sedap hati..kenapa hati aku berkata yang roomate aku tu sedang merahsiakan sesuatu dari aku..maksud aku dy macam da ambil sesuatu dari fon aku..hmm :/ aku malas nak bersangka buruk ni.. sebab tak baik kan..tapi aku memang dapat rasa something..sebab time dy mnx nak tengok fon aku tu..dy macam takot-takot..dalam takot-takot dy tu dy mencover takot tu dari terkantoi.. ntah lahh.. Astagfirullahalazim.. tak baik lah aku ni bersangka buruk kat orang.. 

~Ya Allah..Jauhkan diri aku ini dari orang yang iri hati atau cuba untuk menjatuhkan aku. Aamiin. :)