please hear me

Sunday, March 30, 2014

SALAH


ASSALAMUALAIKUM


memang agak lama lah kan aku tak buka blog ni... da! sambung pada cerita yang aku nak sampaikan. aku sendiri tak tau kenapa aku asyik nak buat dia marah je.. da bape hari da.. minta maaf buat lagi. minta maaf buat lagi.. tapi serius. semua yang berlaku bukan nye aku sengaja pun. lepas balik dari kem. terasa macam orang tak ada life je. ntah laa.. kdg2 aku fedup dgn perangai aku sendiri. aku tak tau kenapa dgn diri aku ni.. asyik nak buat dia marah je. aku kesian tengok dia.. huhu.. aku tak sengaja.. semalam overnight dgn dia.. tapi aku reply lambat.. aku bukan sengaja.. line yang buat hal.. huhu.. aku tau aku salah.. awak, maafkan saya tau.. sye betol2 tak sengaja awk.. sye takot nak mcj awk sekarang.. sye takot awk marah2 je nanti.. sye takot.. sye rindu awak! rindu sangat3! :'(