please hear me

Friday, November 21, 2014

28 November 2012



Tarikh 28 November 2012 ni tarikh kedua yang bermakna selepas tarikh 17 September 2011. nak tau kenapa? selepas tamatnya kertas ke 9 SPM aku. aku dikejutkan dengan hadiah dari seseorang yang aku sayang. balik je dari exam, adik aku bagitau ada hadiah dalam bilik. aku terfikir lah "sapa yang bagi." tanpa melengahkan masa aku. aku terus berlari ke bilik. woooww! aku terkejut! memang dari dia lah. sebuah kotak yang besar yang aku sendiri tak tau apa isinya. sebab berat. hihi. aku bukak dengan perlahan. dengan penuh kesabaran. selesai je bukak pembalut dy. aku rasa berdebar nak bukak kotak yang comey tu. akhirnya aku bukak .....................................

dalam kotak tu ad 4 barang yg dy bagi dan sekeping hati untuk aku jaga. benda pertama yang aku nampak patung penyu. kaler biru. cantik!! i likeee! hehehe. diberi nama Cik SB. da jadi tempat bantal busuk aku pulak. hoho :P  pastu aku nampak tudung. tudung tu kaler hijau terqouise cmtu. sangat cantik. aku suka sangat! :') then aku amek novel tu. sekali aku terjumpa surat dalam novel tu. surat cinta ♥ ♥

aku baca surat tu. aku baca sampai jatuh air mata aku. dia sangat sweet! yesss! barang2 yang dia bagi masih lagi ada. aku simpan, jaga dengan sebaik seperti mana aku menjaga hati aku untuk dia. di saat ini. aku hanya mampu menunggu dia dengan penuh kesabaran. aku nak sangat ada di samping dia di saat dia susah mahupun senang. tapi aku paling tak sanggup tengok dia sedih sorang2. kalau boleh aku nak ada di samping dia setiap masa. tak kira dia susah, senang, sedih, happy or etc. dia sangat bermakna dalam hidup aku. sangat-sangat-sangat bermakna!

*sayang, saya tunggu awak. saya mintak maaf kot2 saya ada buat awak marah sangat. :( and i really miss u so much! :') 

*iloveu sayang. muahhhh!