please hear me

Monday, November 17, 2014

I need you sayang.



assalamualaikum.

aku menulis dengan penuh perasaan. maaf jika aku melukakan hatimu sayang.


aku terlalu lemah saat ini. ujian apa kali ni diberi olehNya. baru je seminggu berbaik dengan dia. tapi start balik. kenapa awak tak balas 1 mesej saya pun? kenapa awak buat saya macam ni? da 2 hari tau tak. :'( terlalu banyak persoalan yang bermain dalam fikiran saya ni.

baiklah. awak, malam saya duk "hm" tu. sebenarnya saya sedih sebab awak. bila saya "hm" awak tanya kenapa. tapi bila saya jawab "tak ada pape" then awak just "owh..ok2".. padahal saya berharap sangat awak akan tanya "betol ni?" tapi harapan je. huhu

sayang, sebenarnya saya jeles, jeles sangat. jeles tengok awak rapat dengan perempuan kat pantai malam tu. malam awak cite kat saya yang awak duk borak-borak dengan dia. saya perasan sangat. awak terlalu happy. bila perempuan tu da balik. saya buat-buat tanya awak. awak rindu ke. then awak jawab "sikit-sikit".. dan start tu awak balas mesej saya terus happy tak happy. itulah yang paling saya takot. saya takot da ada orang cuba happykan awak, amek perhatian awak. jangan buat saya macam tu :(

awak. saya takot. saya takot awak berubah hati. saya takot dalam hati awak da takde ruang untuk saya lagi. saya takot awak give up dengan saya. saya takot awak menyampah dengan perangai saya ni. saya takot awak da tak tahan dengan saya. saya takot sangat :'( saya tak tau nak luah kat mana. saya rasa better saya luah dalam ni. saya harap awak baca. sayang, saya tunggu awak. please. balas mesej-mesej saya tu. saya sayang awak. terlalu sayang. terlalu rindu. I LOVE YOU SAYANG. MUAHHHH!

Sayang, masuk hari ni da 17 September 2011 - 17 November 2014 (3 Tahun & 2 Bulan). I'm happy with you, dear. :) Sayang, i need you. I need you for the rest of my life. :')