please hear me

Tuesday, November 11, 2014

Untukmu sayang! :)



Assalamualaikum..
ya Allah. lamanya aku tak bukak blog ni. hahaha. ok stop! berbalik pada topik sebenar.

sayang. saya nak bagi tau awak hal sebenar yang jadi pada malam tu. malam tu saya ad mcj awak. saya ajak awak teman saya study kan. tapi awak balas lambat. saya sedih sangat time tu. bila awak da balas. awak balas "?" ni je. saya rasa nak menangis sangat malam tu. tapi saya tahan. saya da lah rindu awak. tapi awak mcm tu pulak time tu. n pada masa yang sama aiman chat saya. saya cite kat aiman yang awak balas mcm tu. saya cakap kat aiman yang saya nak merajuk dengan awak. n aiman pun kate "merajuk lah. jangan balas mcj airil. aku nak tengok dy pujuk awek dy mcm mana" . time tu sye rasa mcm ........ arghhhh! nak gugur jantung ni tau tak. dan tak sangka pulak awak mcj aiman tanya saya kat mana. time tu saya rasa "awak cari saya" bahagia gila tau tak. nah. baca ni.












yang atas tu mcj awak dgn aiman. aiman screenshot n tunjuk kat saya. 



yang ni chat saya dengan aiman malam tu.











yang ni lah mcj2 awak kat saya. sweet sangat sayang.

haaaa. ini lah dy buktinye sayang. sayang. saya dengan aiman takde niat nak tipu awak. saya just nak tengok awak macam mana je sayang. saya baru merajuk sikit. awak da angau mcm tu. comey sangat sayang. hehehe. sayang, maafkan saya ye. iloveu. muahhhh! sayang, saya harap awak balas mcj sye  n senyum lepas baca kt blog ni. sayang awak! :)