please hear me

Wednesday, December 31, 2014

carrot

hai carrot. rindu carrot. rindu sangat. carrot buat ape tu? sihat? da makan? carrot. tunggu saya boleh? fon saya problem. semua mesej tak boleh masuk. then kredit takde T.T carrot tunggu tau. :') ha! mesti nak tau kan carrot tu sapa. hihihi. carrot tu mohd airil afiq. ha. nak tau cmne nama tu dapat? tanya aiman ye sayang. sayang. jangan lari dari saya. jangan off fon lagi. jangan diam. saya minta maaf pasal marah2 awak hari tu. sayang. saya nak kita macam dulu balik please. saya rindu sangat. nak gurau2 dengan awak. nak buat awak merajuk. nak buli awak. keh3. boleh tak jadi macam dulu? sayang. sye minta maaf pasal hari tu. dan saya minta maaf  kalau saya ni suka usik hati awak. ishhh3. :P nak rawat balik boleh? hehehhe. saya da lama tak tengok awk senyum lah sayang. rindu :'(  tunggu ye. nanti fon saya da ok. sye mcj awk ye sayang. tunggu tau. jangan lari. kalau tak. saya yg merajuk teruk dengan awak. hahahaha. muahhhh ikit! muahhhh! :* iloveu baby :')