please hear me

Saturday, February 7, 2015

to en. carrot sayang :)

dulu aku boleh terima nak tahan rindu untuk masa yang sekejap. tapi sekarang,  aku kena tahan rindu untuk jangka masa yang agak lama. dia pernah cakap kalau aiman cerita pape pasal aku kat dia. dia akan makin rindu kat aku. tapi bagi aku. cerita ke tak ke. perasaan rindu tu tetap ada. hari hari aku ngadu kat kawan aku yang aku rindu dia. sampai kawan aku naik muak dengar aku cakap benda yang berulang-ulang. aihhhh! tak pernah aku rasa jauh macam ni dari dia. hm. rindu gila. :(   bila aku baca mesej mesej dia tu. aku tertanya-tanya. kenapa mesti nak berjanji dengan aiman? kenapa aiman? persoalan tu bermain dalam fikiran aku. aku berharap. aku dapat tau dari dia sendiri. bukan dengan orang lain. dan awak. sye xleh terima semua ape yang jadi sekarang ni. tak lama lagi sye akan tukar no baru. no skrg ni sye simpan. jadikan kenangan untuk kita. tapi tak tau lagi bila. tak janji. ada orang cakap. kalau kita yakin dengan Allah. Allah akan jagakan orang yang kita sayang dengan baik. jaga hati ye. ;) bye sayang. saya sayang awak. take care. sye tetap tunggu awak. babai. :')

*sye tau awk akn baca kt blog ni. and please. jangan sesekali cerita kat aiman or sesapa lah. kita berdua je tau. bye :( *

I LOVE YOU MOHD AIRIL AFIQ :)