please hear me

Wednesday, February 3, 2016

I MISS YOU


tak tau nak cakap apa.
aku rindu sangat.
sangat sangat sangat lah.

eh kejap !!

ermmm.
hai orang jauh tu .
saya rindu gila kat awak.
rindu gila gila gila .
heee . padan muka jadi gila da :P

awak nak tau tak.
haritu kan sye ad tnye awk .
"lpas ni nak contact awk mcm mana?"
then awk jwb
"doa"


actually kan awk.
ad lah satu hari tu . mcm mana tah. 
lepas solat kan kena berdoa.
time sye doa tu.
saya dengan penuh khusyuknye sebut nama awk.
pastukan tetibe sye ngs.
nangis gila gila gila wak :"(

lepas bape hari .
sye cm tak sangka .
yang sye dapat chat awk.
even guna wechat si kazen awk tu .
rasa terubat rindu tu :")


awak.
heeee.
saya rindu awak.
awak rindu saya tak ??


awakkkkkk.
rindu nak mesej dengan awak. 

RINDU SANGAT :"(



* Take care my dear love. ILOVEU *



nah . dengar lagu ni <3