please hear me

Friday, July 1, 2016

I'm Back :D



assalamualaikum. bismilahhirahmanirahim.

ini adalah entry pertama bagi tahun 2016. lama kan noor syahirah ni menyepi. bukan saja saja okay. sebelum ni busy final exam semua then takde idea nak tulis ape. hahaha. maaf lah. sekarang busy praktikal pulak. baru hari ke 5. tu pun aku rasa nak menyumpah aja. astagfirullah. nasib bulan puasa. aku tahan ja lah.

yang paling aku geram tu. job scope untuk praktikal aku langsung tak kena kat company ni. lepas tu pulak takde elaun. haihhh. da lah baru je cuti sem 2 bulan. aku tak keje tau 2 bulan cuti tu. sebab memasing nak full time or part time yang lama . sebab nak puasa time tu. perlukan pekerja yang nak kerja lama. hurmm . aku tahan ja lah. dugaan sangat .

sekarang dalam pencarian nak cari tempat praktikal yang sesuai dengan job scope diberi, berharap sangat. kalau tak. hurm redha ja lah. haaa. yang pasti sejak praktikal ni. company bagi aku dgn kawan aku buat keje lain dari yang kiteorang study kt kolej. ad ke patot suruh kami buat design name card bagi peserta kem-kem tu . guna photoshop lah ape lah. aku tak reti wehhh T.T

dugaan bagi noor syahirah.


so sekian.


noor syahirah :)



not in mood :')))))