please hear me

Tuesday, November 29, 2016

DIA ( PART II)



hai awak yang di sana tu 👋 saya minta maaf sebab sebelum ni jarang update apa apa. (walaupun awak tak bagi minta maaf. tapi saya nak jugak) saya busy. then lupa password. saya da tua lah awak. awak lah niii. kahkah. tetibe je awak kena 😂 dengar cite ad orang tu kan taknak orang lain panggil dy airil da.. panggil afiq jeeee. kite nak panggil awak airil jugakkk. kesah ape sayaaaa. hahahaha. padan muka 😛😛😜 okay okay gurau aje. hihihi

saya da baca da pesanan awak tu. amboiii. kemain panjang. first baca tetibe nangis. second time baca nangis lagi. kali ketiga baca saya senyum sorang sorang. hape niiiiii. suka tau buat saya sengih sorang sorang 😜

aduh lepas dapat pesanan istimewa dari awak tu. saya happy semacam. aiman pun pelik. eishh aiman suka buli saya. pehal tah mamat gila tu. da la dy kata sye happy sampai dy rasa seram. tampo jugak kang mamat gila tu . hahaha

awak. esok flight kan? saya doakan awak selamat sampai. jaga diri eh kat tempat orang tu. jangan lupa saya yang comey ni tau. hihihihi.  da sampai sana update eh. saya teringin nak tengok tempat awak study. mesti cantik kann. ada bunga cantik cantik tak kat sana? okay okay gurau je. mengade pulak kan 😂

aiman ad sent last ayat awak dekat dy

"kalau betol kite sayangkan seseorang, jangan sesekali simpan dia dalam hati sebab yang layak ada dalam hati kite just Allah dan hati ni boleh berbolak balik. jadi, simpan orang yang kite sayang ni dalam setiap doa kite semoga dijaga sepanjang hayatnya"

bila awak kata macam tu saya mampu senyum je. awak nak tau sebab apa. sebab saya da jumpa awak yang dulu balik. hihihi.


jangan lupa tau update yang awak da sampai 💕


-saya rindu awak-