please hear me

Monday, January 9, 2017

1942 Days


alhamdulillah alhamdulillah. aku bersyukur ke atas hadrat Ilahi. kerana Allah masih lagi beri peluang untuk aku cintakan dan sayangkan seorang hamba Nya. lama jugak aku kenal dengan dia walaupun hanya melalui Facebook. hihihi

ehemm! dulu aku ada sukakan seseorang ni. tapi aku takot nak luah kan perasaan aku tu. so, aku lebih kepada "jual mahal" hahahha :P

okay ceritanya macam ni ..... dulu ada seorang lelaki ni. tetibe je chat aku dekat facebook. then aku pun chat lah dengan lelaki tu. sampai lah ada satu hari tu lama sangat dia tak online. aku tak tau kenapa aku tercari-cari dia. dannn bulan 7 tahun 2011. tak silap aku lepas birthday dia . dia chat aku balik dekat facebook wehh. masa tu aku happy gila tau. haaa. tak tau nak describe mcm mana perasaan masa tu.

then aku perasan dy selalu sweet sweet dgn aku. tapi aku sengaja buat buat jual mahal. tapi dia tetap sabar tu nak ngorat aku. hahahhaha. nampak lah dia gigih tau masa tu. dan secara rasminya bak kata dia "aku da jadi milik dia 17 Sept 2011" . tapi kan awak. saya nak secara rasmi sebetol-betolnya jadi milik awak. hihihi. takpe. sye tetap tunggu awak. hihihihi..

awak. terima kasih sebab masih stay dengan saya. terima kasih sangat sangat sangat. saya amat menghargainya.


pssstt (bisik bisik)

jom kawen!


ehhhh..


terkejut tak? hahahhaha


okay okay lagi sekali..



pssstttt (bisik bisik)


sayannggggggg!

S
A
Y
A
...
S
A
Y
A
N
G
....
A
W
A
K
....
S
A
N
G
A
T
..
S
A
N
G
A
T
....
S
A
N
G
A
T
....

S

Y

A

I

R

I

E

L




assalamualaikum sayangg ❤