please hear me

Friday, March 24, 2017

:')




aku tak nak rasa apa sekarang. marah? sedih? gembira? kecewa? tak tau lah. kadang dalam hidup ni. nak puaskan hati semua orang pun tak boleh jugak. aku cuba untuk berdiam dari kawan kawan aku. sebab apa.. bagi aku, mereka takde masa aku perlukan mereka.

betol kata ayah. nak cari kawan yang gembira ni banyak dan senang nak cari. tapi nak cari kawan yang sama sama susah . sama sama turut rasa sedih. sangat susah. lagi lagi zaman moden macam sekarang ni. hurm! sejak dari tu. aku banyak berdiam diri. aku muncul bila perlu sahaja. yela. orang akan cari kita bila betol betol perlukan kita. tapi bila da tak perlu kan kita. campak macam tu je. hati aku jugak yang sakit 💔

sampai aku da malas nak fikir. almost 1 month je aku nak habiskan intern ni. bulan depan present.. ya Allah. aku tak tau nak present ape. semoga aku diberi kekuatan dan semangat untuk habiskan intern ni. in shaa Allah.. aku cuma perlukan sokongan dari orang sekeliling sebenarnya. ye. aku perlukan sokongan dia sekarang ni. tapi takpelah. semoga dia dalam keadaan sihat sentiasa. semoga dia juga dalam jagaan Allah.

mama.. cepat sembuh.. rumah ni sunyi takde mama 😢😢