please hear me

Wednesday, March 8, 2017

Syurgaku ❤️



Pagi ni aku dikejutkan dengan keputusan dari doktor mengenai penyakit mama. Berdebar laju aku bila baca semua ni.

Ayah bagitahu dalam group.
"Doktor pakar baru datang dia org bg tahu mama kena kanser tahap 4.Berpunca dari usus dan telah merebak ke ovari, tulang belakang dan hati.Buat masa ni tak blh bedah hanya buat kimoteraphy je supaya tidak merebak ke bahagian lain. Segala kuasaNya dan kehendak Allah"

Tahap 4 😞 aku da tak fikir orang sekeliling da. Aku malas nak fikir perasaan orang da. Dalam keadaan mama sakit. Bila orang usik hati aku sikit. Aku akan marah. Rasa nak nangis. Pleasee. Jangan buat. Aku mohon jangan buat. Aku kena kuat depan mama. Aku tak boleh tunjuk depan mama aku tak kuat. Aku tak sihat. Tu pun semalam mama nampak aku still tak sihat lagi. 😔 adik da balik ganu sana da. Huhu. Mesti adik menangis baca tadi. Huhu. Mohon adik kuat jugak ya 😣


Mama.
Mama kena kuat.
Mama kena cepat sembuh.
Mama kena lawan sakit mama.
Ayah,along dengan adik sayang mama tau.

❤️❤️❤️