please hear me

Tuesday, August 1, 2017



malam ni aku dipanggil untuk menaip sesuatu yang bermain dalam fikiran aku.

aku sedar aku bukan baik mana. bukan sempurna mana.
ada sebab aku kata kan tidak.
ada sebab kenapa aku buat.
ada sebab.

tapi aku pun ada silap juga.

kau tau. akhir akhir ni aku sedih je.
sedih tu sampai buat aku sendiri sakit..
aku tak mampu nak jadi yang terbaik.
aku teruk.
aku tau takde sape akan terima kekurangan aku.


aku takde mama da.
orang lain still ada mak/ibu.
still boleh bermanja-manja.
still boleh rasa air tangan mak.
still boleh dengar bebelan mak.
still dapat peluk cium mak


maaf. aku tak dapat nak kawal emosi malam ni.
malam ni aku tewas lagi.
menangis je lah.


menulis sambil menangis?
itu perkara biasa bagi aku.
orang gelarkan aku ratu air mata?
hurmmm. cengeng.


mama. along tak tau nak cakap macam mana da. along sedih sangat. along perlukan mama tau. datang dalam mimpi along malam ni. huhu



selamat malam :")