please hear me

Friday, March 22, 2013

Hari ke-2 !


Assalamualaikum..
Hari ini adalah hari kedua saya bermula hidup baru selepas mendapat keputusan..

Mungkin lepas ny saya akan menjadi matang..
Atau pun .
Menjadi lebih matang .
Haha ..

Saya nak bagitau ny ..
Come come !!

Semalam time saya amek keputusan .
Saya tenang je .
 Sekali tu ada seorang cikgu panggil saya .
Saya pergi dekat cikgu .
Then saya peluk cikgu .
Seolah olah macam saya sedang memeluk mak saya .

Saya lepas kan segala perasaan pada cikgu time tu .
Dan lepas tu .
Kawan kawan adik saya kacau saya .
Dyorang buat saya nangis .
Jahat betol !

Lepas saya amek keputusan ,
Saya terus pulang ke rumah .
Saya tunjuk kat mak .

Mak jsut senyum .
Dalam senyum ada kekecewaan .

Hampa !

Saya terus masuk bilik .
Saya nangis sepuas puas nya .
Dalam tangisan saya tu .
 Saya tak tau saya nangis sebab apa .
Kecewe , Gembira , Sedih .
Tak tahu lahhhhh !

Dan pada masa tu .
 Saya berkata sendiri . 
"Aku tak menyesal . Sebab aku dah usaha semampu aku"
Saya bersyukur .

Hari kedua menjalani kehidupan yang baru sangat perit bagi saya .
Kerana hati saya masih sedih .
Sedih melihat mak dan ayah saya .

Maafkan along , mak !
Maafkan along , ayah !

Lepas ni along akan buat yang terbaik .
Dan along mahu jadi yang terbaik di mata mak dan ayah !

Kepada cikgu cikgu yang mengajar saya .
Saya nak ucapkan terima kasih .
Kerana telah mengajar saya .
Tanpa mengenal erti penat dan lelah .

Terima kasih sekali lagi cikgu !

Kata kata ini masih terngiang ngiang di kepala saya 
" Cikgu maafkan kamu " 
Terima kasih cikgu !  :')

Sekian !