please hear me

Monday, April 22, 2013

Rindunyaaaaa !!


Assalamualaikum.
Pada hari ahad malam isnin.
Jam menunjukkan pukul 9.45mlm.
Aku tetap menunggu si dia..
dan akhirnya aku tertido jua.
Tibe-tibe aku di kejutkan dgn 1 pnggln dari mak aku..
Dlm mamai-mamai tu aku hanya jawab "ye , ha , ok , hm "
Mamai kata kan..
Padahal mlm tu aku dgr2 mk kata aku trtnggal pencuci muka & berus gigi.
Ok stop !

Sekarang nak cite pasal si diaaaa laaahhh .
hehe
Mlm td dlm tgh tnggu dy mcj tu..
Tibe-tibe aku trtido..
Aku fikir dy x mcj aku atas 2 sebab.
Pertama mungkin dy penat atau x sihat .
Sbb ptg tu dy asyk ckp nk muntah je.
Risau jugak..
Yg ke2 plak mybe krdt dy abis.
Walaupun aku fkir 2 sbb tu.
Aku tetap tunggu dy walaupun TERTIDUR !
hahahaha
sampai mimpi-mimpi dy..
Nampak x yg aku TERLALU RINDUKAN DIA..

SAYA SAYANG AWAK MOHD AIRIL AFIQ !