please hear me

Friday, June 21, 2013

Busy busy busy -_-


Assalamualaikum ..

Ok .. Sekarang aku da start busy .. Busy dengan macam-macam assignment .. hmm .. Tak lama lagi nak exam da .. Tapi aku tak tau kenapa .. Sekarang aku kerap menangis .. Aku bukan menangis sebab tension ke apa .. ADALAHHH .. hmm .. Semalam .. Aku moody je .. Aku tak tau lahh kenapa setiap kali aku puasa mesti aku geram + marahhh .. Aishhh .. Semalam aku moody je lahh .. Sampai kawan tegur yang aku ny muram jeee .. Aku terus bagitau dyorang yang aku tak mood .. So, jangan tegur aku .. Dyorang pun tak tegur lahh .. hahaha .. Tapi memang aku tak ada mood langsung lahhhh .. Dyorang g breakfast pun aku tak ikut .. Aku stay je dalam kelas .. Dan pada masa yang sama .. Badan aku , kaki aku .. Lenguh-lenguh .. Aku jadi lemah time tu .. Dan time aku duk tengok je gambar dia .. Sampai aku tak sedar yang aku menangis lagi .. Ishh3 .. Aku ny memang ratu air mata .. Sapa yang kenal aku tau lahh sifat aku macam mana .. Tapi sifat aku tak macam perempuan-perempuan lain .. Aku tak gedik ea .. Aku tak suka layan-layan laki macam perempuan yang tak ada maruah diri ... Aku sayang maruah aku .. Aku sayang maruah keluarga aku .. Tapi ............... Mulut aku ny kadang-kadang berbisa .. Tapi berbisa aku tak ada lahh macam bisa ular tuu .. huhu .. Hari ny .. Aku tak makan nasi pun .. Selera aku larii .. Aku tak tau kenapa .. Ha !! Ada sorang kawan aku ny .. Muka putih melepak .. Muka dy macam tak ada darah tau .. Tapi sejak aku belajar Health Science ny .. Kebanyakan orang yang muka putih atau kulit putih kemungkinan mengalami penyakit ANAEMIA ..

Penyakit ANAEMIA ialah sejenis penyakit yang kurang sel darah merah .. Dalam badan manusia tersebut hanya lebih sel darah putih sahaja .. Bahaya tau .. Kalau yang pregnant tu pun tak boleh tau kurang sel darah merah .. Bahaya kat si baby nanti ... Kesian baby tau .. Ha !! Aku tak tau lahh kenapa .. Hostel aku kan dekat dengan kedai .. Dalam kedai-kedai tu ada jual baju baby .. Ad0oooii .. Aku teringat dekat baby Dani .. Nak je aku beli baju tu .. Tapi baju tu mahal .. huhu .. Aku just mampu tengok je .. hmm ..

Sebenarnya , sekarang ny aku tengah tunggu ayah aku jemput aku kat hostel ny .. Lama lahh pulakk .. Aku sampai hostel pukul 4.45petang tadi .. Ayah kata nak jemput pukul 6 .. Ad0oii .. Aku nak makan nasi .. Makan sekali pun cukup hari ny .. Aku rindu nak makan nasi yang mak masak .. huhu ..

Tak silap aku .. Malam tadi aku mimpi ada seseorang bagi aku kure-kure hidup .. Ya Allah .. Comey sangat lahh kure-kure tu .. Aku teringin sangat nak pegang kure-kure atau pun penyu .. I hope one day aku dapat pegang kure-kure atau penyu .. Sebab kure-kure atau penyu adalah haiwan kedua kesayangan aku .... :-) hehe .. Tata .. SALAM !

*Miss you .. Mr. M.A.A !