please hear me

Monday, August 12, 2013

RAYA




sebenarnya aku tak ada mood nak update .. tapi apa salah nya aku update .. sebelum tido nak update jp .. erm .. bagi aku raya tahun ny sangatt tak best .. sebab ?? sebab dy banyakk .. banyak lahh sangat .. ntah lahh .. sebab tu aku tak leh cite .. hmm .. hanya mak,adik dan aku je yg tau .. sebelum balik kampung lagi aku da cakap dekat mak aku .. "along da dapat rasa raya tahun ny tak best.. sebab puasa pun rasa tak best je" .. macam tak ada kena-mengena kan ? sebenarnya ada kene-mengena tau .. sebab 1st raya ary tu aku tak nangis .. salam mak ayah pun tak nangis .. tapi mak aku nangis .. aku siap cakap lagi kat mak aku "alaaaa .. makk .. jangan lahh nangis .. nanti along terikut" .. selalunya aku akan menangis pagi raya tu .. tapi tahun ny berbeza macam tahun-tahun lepas .. ntah lahh .. aku sendiri pelik .. tapi hakikatnya .. aku ingat kan aku sorang je yang dapat rasa raya tahun ny tak best .. rupenye adik aku , kazen-kazen aku semua dapat rasa apa yang aku rasa .. *nyamuk tengah kiss gigit kaki aku .. suke aty dy jeeeee .. merah menyala da kaki den ny haaaa ........

***sambungan ... (cehh .. da macam novel pulakk)

nak tengok gambar raya tak ?? boleh .. ada syarat .. bagi duit raya dulu .. hahaha .. pssttt .. tahun ny aku dapat banyak duit raya .. hahaha .. simpan-simpan .. buat kawen nanti .. XP


banyak kann ??
HAHAHHA 
ny bukan aku punya ..
ni hiasan je .. XP
jangan marah haaaa ..


1st Syawal .. 
its simple .. 
perghh!
aku pakai shawl..
1st time den roti(reti) pakai shawl ..

*men hentam je cakap nogori tu

padahal malam raya tu aku jadikan adik aku model shawl aku jp ..
sebab aku nak tgok cmne kn .. cmny lahh hasilnya pada pagi syawal ..

*tak ada gambar raya family .. ='(

masa nak balik ke Putrajaya tadi aku sempat menangkap gambar jalan raya pada jam 8.45 am ..


jalan raya yang lengang kan ?
saya suka saya suka ..

malangnya ..
den g tido dalam kete ..
padahal atok den da posan jangan tido tgok mak tu ..
aku ny degil sikit ..
hehehe

yela .. hari ahad bangun awal .. 
selalunya hari ahad macam ny aku sedang dibuai mimpi indah di bawah selimut ..
HAHAHAH XP





mak sedara kate aku makin kurus ?
Ya Allah ..
Muka tembam macam tu kate kurus ??

Aku gemokk lahh ..
cuma berat je tak reti-reti nak naik ..
aku makan banyak tapi berat tak naik-naik ..
pelikkk ..
maybe berat aku jenis maintain tu je kot ..
maybe lahhh ..
aku tak kata aku kurus ea ..

*nak perasan kurus pun ape salahnya .. hehehe XP

< Selamat malam sayang . Miss You . I Love You Mohd Airil Afiq >