please hear me

Tuesday, September 17, 2013

17/9/2011 - 17/9/2013


Assalamualaikum

aku tak tau lah kenapa .. aku tak dapat rasa hari yg aku tunggu ni .. kalau dy rasa hambar .. aku pun rasa hambar jugak .. ermmm .. lpas mlm td aku mcj dgn dy .. aku tido beralaskan airmata .. setelah lama aku x menangis .. jatuh jugak mutiara ini ..  soryyyyyyy sangat .. kalau saya ad buat awak sedih ke mlm td .. tpi bgi  syee .. dapat tgokk awak ":)" "hahahaha" pun da cukup bahagia bagi sye .. pdhal hakikatnye , sye malu bila sent "ucapan" tu kat awak.. :P terima kasih sebab sudi sayang , suka , cinta kan saya mcm perangai budak2 ni .. hehe .. 

setiap kali awk busy. sye selalu fikir bukan-bukan . "setiap wanita akan salah faham bila buah hati dia busy sangat".. tapi setiap kali sye fikir bukan-bukan tu. saya cakap dgn diri saya sendiri "jangan buruk sangka Syira..tak baik.. Allah tak suka..tah-tah dy mmg bet0l-bet0l busy" .. itulah cara saya nk sedar daripada saya fikir bukan-bukan.. soryyyy  tau ..



*nk tau tak .. sye bru blik dari hospital .. sye demam .. hahaha .. xsuka nye :"(

*sbnrnye ad bnyk benda yg sye nk cite kt awk .. tpi sye tkot awk xnk dgr cite sye ni.. huhu :"(

*sayaa rindu awak tahap babun nak mati tau .. hhehe

*SAYA SAYANG AWAK! OK BYE! :* ILOVEU


HAPPY ANNIVERSARY , SAYANG! :") :*


*jangan lupa .. bunga ros satu untuk saya .. hahahaha ..  :P