please hear me

Friday, November 29, 2013

Pencuri !!


Bismilahirahmanirahhim
Assalamualaikum 

Ok. Aku tau macam pelik je tajuk tu.
Siapa pencuri?
Curi apa?
The answer is .......................


Yess! Love

I just want you to know.
I really love you.

Wahh. Speaking kau syira.
Al maklum la.. 
Den ni mano reti speaking-speaking ni.


Kadang-kadang aku terfikir.
Apa salah aku.
Ya Allah, Engkau berikanlah ketenangan di dalam jiwa hambamu ini.
Kau berikanlah kekuatan untuk aku lalui ujian-ujianMu ini.

Aku tau. 
Pasti akan ada nya hikmah semua ni.
Tapi selama sebulan aku bercuti.
Tiada apa-apa perubahan.
NOTHING !!

Setiap kali aku layan lagu jiwang ke sedih ke.
Mutiara ku akan mengalir membasahi pipiku yang terlalu comel ny .. :P
Eh! Aku tak kate aku comel. Blog ni yang kate..
Tak tau . Tak tau .

Da macam pantun pulak aku nengoknye..
Aku bersyukur sangat dikurniakan seorang ayah dan jugak seorang emak yang sanggup melahir,menjaga dan jua mendidik ku .
Ya Allah, Terima Kasih.
I hope. One day!
Aku dapat hidup seperti dulu. 
Bahagia.
Yess!
Aku rindu yang dulu.

Tak ada siapa yang faham isi hati aku..
Kadang-kadang aku tak mampu nak luah.
Aku luahkan melalui air mata.
Itu lah jalan terakhir aku.

Tapi semenjak itu.
Mood aku nak marah jee.
Ya Allah .. Kuatkan aku.
Aku lemah tanpaMu.
Aku lemah tanpa ibu dan jua bapaku. :"(

Mak, ayah dan jua adik ku.
Semoga Allah melindungi kalian walaupun saya belajar jauh.


Tadi mak kate cmni..
"Along nanti belajar lahh. Sambung lah belajar jauh-jauh.. Mak tak nak along fikir masalah yang ada dalam rumah ni"

DANG!!
*AKU MENANGIS*

AKU CUBA UNTUK TIDAK MENANGIS DI DEPAN MAK.
TAPI AKU TAK KUAT.
AKU TAK MAMPU.
AKU TAK KUATTTT!!



May Allah bless you, mom and dad!
I LOVE YOU

Yang ikhlas,
Dari anakmu yang tulus menyayangimu.