please hear me

Sunday, November 18, 2012

suatu ketika . .

assalamualaikum.
saya tau setiap makhluk di muka bumi ny akan diberikan ujian..
antara ujian2 itu ad lahh yg kecil,sederhana mahupun yg paling berat..
saya x tau, saya ny tergolong dalam kumpulan yg mana..
tapi saya tau, setiap ujian ataupun dugaan yg diberikan ada hikmahnya..

awak..ye awak lahh mohd airil afiq..
awak,saya tau awak kuat. saya nak awak jd airil yg dlu. airil yg kuat..
boleh ye sayang..saya sayang awak sangat2. saya x sangka semua ny akan jdi..
saya berharap awak dapat settle kan masalah awak ok?.. 
jangan stress2 ea sayang.. t sakit.. saya jauh dari awak..
saya x nampak ape yg jdi kat awak..
saya juz mnx kt awak..
awak jaga diri tau.. lau awak sakit.. cepat2 lahh makan ubat ye sayang..
awak.. saya mnx maaf sangat2 sebab marah2 awak ary tu..
saya x tau apa yang jadi.. sebab tu saya tibe2 marah x tentu pasal..
saya betol2 terkejut time tu..
sayang..
walau apa pun yang terjadi..
saya tetap akan tunggu awak..
sebab awak nak tau x..
sejak kite kapel..
saya terus simpan sesuatu dalam hati dan berjanji dengan diri sendiri..
jika satu hari nanti awak tinggal kan saya..
saya akan tetap tunggu awak.
sebab dalam hati saya tak ad laki lain lagi..
hanya awak aje yang ad di dalam hati saya..
saya sayang awak sangat sangat mohd airil afiq..

"kadangkala orang yang kita baru kenal tu mampu menjadi seseorang yang terpenting
dalam hidup kita berbanding orang yang telah lama kita kenal"

Allah tak pernah janjikan langit selalu biru, 
jalan hidup tanpa batu, 
matahari tanpa hujan, 
kebahagiaan tanpa kesedihan,
kejayaan tanpa perjuangan.
Tapi Allah janjikan..
kemudahan bersama kesulitan, 
rahmat dalam ujian,
ganjaran buat kesabaran,
keteguhan dalam perjuangan..
Bukan kah indahnya,
pelangi baru kita rasakan setelah turunnya hujan ?..


sayang..
saya nak awak kuat ok..
saya tunggu awak tau..
mohd airil afiq..

~ S Y A I R I E L ~
~ C M B K ~
:-)


semoga cepat sihat ye sayang :')
I miss n love You lahh ♥ ♥