please hear me

Monday, May 27, 2013

Kecewa


Assalamualaikum..

Tadi aku on twitter aku ..
Adalah sorang kawan aku dapat poli kat Terengganu ..
Then , aku cite lahh kat r0omate aku ..
Aku cakap lahh yang aku jeles sebab kwn aku tu dapat poli kat Terengganu ..

Tibe tibe r0omate aku cakap ..
Alaaa ..
Kalau kau dapat pun bukannya kau dapat jumpa dia ..
Perghhh !!
Menanah hati aku ..

Then , aku cakap lahhh ..
"Aku nak g sane sebab tu adalah tempat idaman aku ..Tempat yang telah menarik perhatian aku ..
Kalau aku terjumpa dia pun .. Da jodoh .."
Lagipun itu adalah tujuan utama aku ..
Aku teringin sangat nak jumpa dia ..
Time tu dalam gelap ..
Aku menangis ..

Ro0mate aku men cakap tanpa fikir perasaan aku ..
Kecewa tahap giler tau tak ..
huhuhu
Da la aku rindu kat si dia ..
Ro0mate aku boleh pulak cakap mcm tu kat aku ..

Lepas r0omate kate cmtu kat aku ..
Aku terus update kat blog ..
Then , aku sambung menangis dalam hati ..
Blog ny da mcm diari aku je ..
Aku da tak ada tempat nak ngadu selain dari Allah ..
Dan kalau boleh aku nak sangat ngadu kat si dia ..
huhu
Dia sihat ke tak ea ??
Dia da makan ke belom ea ??
hmmm
Rindu dia sangat sangat sangat ..

Sayang awak , Mohd Airil Afiq .. :')