please hear me

Tuesday, May 21, 2013

Kerinduan yang makin makin makin makin mendalammmmm :)


Assalamualaikum..

Pada hari Selasa dan malam Rabu ..
Rumah aku still tak ada elektrik lagi ..
Kad elektrik ada kat roomate aku sorang lagi..

Tapi dia tak balik balik lagi ..
Aku da lahhh banyak keje nak buat ..
Nak print la ..
Nak iron tudung lahhh ..
Macam macam hal laaaaa....

Erm..
Aku rindu sgt kat si dia ..
Setiap jam , minit , saat ..
Yang plg penting setiap masa laaaa aku sentiasa merindui si dia ..
Aku jeles tgok roomate atau classmate aku men mcj dgn buah hati dyorang..

Erm..
Aku jeles sgt3..
Boleh dikatakan setiap hari aku ngs ..
Kadang kadang aku tak mampu nak ngs secara fizikal ..
Menangis aku lebih kat dalam hati terutamanya ..

Aku menangis sebab aku rindu nak gelak ketawa, gurau senda bersama ..
Aku rindu sangat dengan ngajuk dia..
Dalam ngajuk dia la ...
Aku dapat tengok yang si dia adalah lelaki yang manja , memerlukan perhatian dan juga kasih sayang ..

Sehinggakan detik ini ....
Hati aku masih merindui saat saat indah bersamanya..
Wahhh ... Poyo aku ny..
Aku ny memang poyo ..
Tak boleh da nak tutup kepoyoan aku ny ..

Ye ..
Lagi pun ....
Hati aku just jatuh cinta , terpikat kat si dia jeee ..
hehe

Yup ...
Selama-lamanya hati aku ny milik si dia ..

HANYA MILIK SI DIA

ILOVEYOU , SAYANG !!





Tengok ny.. Cik SB da jalan jalan kat Pulau Syairiel ..
NSS nak jalan jalan kat pulau dengan si dia jugak (SyAiriel) ..
hehehe

SAAYANNNGGG AWAKKKK KETATTT KETATTTTT !!
 :*